-->

poniedziałek, 10 listopada 2014

Nowa Historia: Prolog cz.1


W wiosce jak zawsze panował spokoju,a ja powolnym krokiem kierowałam się ku biurze Piątej Hokage.Kazała mi się do siebie zgłosić,bo ma dla mnie jakąś ważną sprawę.Po drodze spotkałam Ino i Sai'a którzy wybierali się na misje do Kraju Fal.Yamanaka opowiadał mi kiedyś że podoba jej się Sai,ale nie ma odwagi mu o tym powiedzieć gdyż wie że chłopak nie wiedział by jeszcze dokładnie o co chodzi,bo wciąż nie opanował uczuć.Gdy doszłam do biura zaważyłam że stoi pod nim Naruto. Podeszłam bliżej chłopaka i zapytałam:
-Co ty tutaj robisz?
-Czekam na ciebie-odparł
-Na mnie?-zapytałam jąkając się
-Hokage nie powiedziała ci że ma do ciebie sprawę?-zadał zdziwiony pytanie
-No mówiła
-Dla mnie też ma
-I?
-Postanowiłem że pójdziemy razem
-Mogłeś tak od razu-odparłam i ruszyłam po schodach na piętro,a chłopak poszedł za mną
*-*
Gdy byliś,my już pod drzwiami Hokage to Naruto zapukał.
-Wejść!-usłyszeliśy
Blondyn otworzył drzwi i puścił mnie przodem.Stanęliśmy przed Piątą żeby posłuchać co ma na do powiedzenia.
-Myślę że jest to dobra wiadomość-zaczęła,a ja poczułam że ktoś za mną stanął-Macie przekonać resztę wioski że się zmienił!-krzyknęła
A ja i Uzumaki się odwróciliśmy i zobaczyliśmy bardzo znaną nam osobę.
-Sasuke?-zapytałam
-Sasuke!-krzyknął Naruto i się do niego przytulił
Spojrzałam na Hokage i miała podobny wyraz twarzy co ja.Obie byłyśmy dziwnie zdziwione tym że Naruto przytula Sasuke nie dla tego że Uchiha zrobił tyle nie przyjemnych rzeczy tylko dla tego że to wyglądało naprawdę dziwnie.
Blondy puścił bruneta i poklepała po ramieniu.
-Pamiętaj że chce rewanżu-odprł
Uchiha westchnął i powiedział:
-Widać że nic się nie zmieniłeś-powiedział i spojrzał na mnie-A Sakura tym bardziej
-No wiesz ja bym tak nie powiedział-szepnął Naruto mu do ucha
-W tym wypadku muszę poprzeć Naruto-odezwała się piąta
-Ona nigdy nie będzie silniejsza ode mnie,albo Naruto czy też Kiby,albo Ino
Po tym ostatnim imieniu podciągnęłam rękawy i przyłożyłam go do ściany,a chłopak próbował się wydostać.
-Jednak powinieneś zmienić o mnie zdanie-powiedziała dalej przyciskając go do ściany
-Nie zamierzam-powiedział i wyrwał się oraz stanął przy oknie
-Szykuje się coś-zauważył blondyn
-Lepiej już idźcie!-krzyknęła Piąta i wskazała na okno
-Już się robi babuniu-powiedział Naruto odpychając bruneta który stał koło niego
-Nie mów tak do mnie!
-Przepraszam babuniu znaczy się Hokage-odparł Naruto po czym wyskoczył przez okno
-Nie chodziło mi żebyście skakali przez okno!-krzykneła
Sasuke wzruszył tylko ramionami i wyskoczył za Naruto.
-Miej ich na oku Sakura-powiedziała do mnie Piąta
-Dobrze-odparłam i wyskoczyłam za nimi

CDN

1 komentarz: